ŢiriacAuto, divizia de retail auto a Ţiriac Holdings, şi-a adăugat în portofoliu a şaptea marcă, Citroen, printr-un proiect pilot. Practic, de la 1 aprilie, service-ul care operează în complexul ŢiriacAuto Bacău a devenit şi service Citroen. Potrivit surselor din piaţă, următorul oraş în care ŢiriacAuto se va extinde cu Citroen va fi Braşovul.
Afacerile familiei Tiriac în domeniul auto au avut de suferit în ultimii pentru că Mercedes-Benz şi Ford au venit cu propriile birouri de reprezentanţă în România şi astfel companiile lui Ţiriac au pierdut statutul de importator. Afacerile auto ale lui Ţiriac cuprind trei importatori: M Car Trading (Mitsubishi), Hyundai Auto România (Hyundai) şi Premium Auto (Land Rover şi Jaguar). Pe lângă cele trei companii ce importă patru mărci diferite, reţeaua de dealeri a ŢiriacAuto este alcătuită din circa 40 de centre. ŢiriacAuto, divizia de retail auto a Ţiriac Holdings, şi-a adăugat în portofoliu a şaptea marcă, Citroen, printr-un proiect pilot. Practic, de la 1 aprilie, service-ul care operează în complexul ŢiriacAuto Bacău a devenit şi service Citroen. Potrivit surselor din piaţă, următorul oraş în care ŢiriacAuto se va extinde cu Citroen va fi Braşovul.
Afacerile familiei Tiriac în domeniul auto au avut de suferit în ultimii pentru că Mercedes-Benz şi Ford au venit cu propriile birouri de reprezentanţă în România şi astfel companiile lui Ţiriac au pierdut statutul de importator. Afacerile auto ale lui Ţiriac cuprind trei importatori: M Car Trading (Mitsubishi), Hyundai Auto România (Hyundai) şi Premium Auto (Land Rover şi Jaguar). Pe lângă cele trei companii ce importă patru mărci diferite, reţeaua de dealeri a ŢiriacAuto este alcătuită din circa 40 de centre.