Dupa ce a pierdut contractului de achizitie a companiei de online advertising DoubleClick in favoarea Google, compania producatoare de software Microsoft poarta discutii cu motorul de cautare pe internet Yahoo! privind o posibila preluare, conform unui raport dat publicitatii de New York Post.
Surse apropiate celor doua companii au declarat ca Microsoft incearca sa urgenteze aceasta preluare. Surse apropiate Wall Street au declarat ca pretul de achizitie al Yahoo! este de 50 de miliarde de dolari. Yahoo! nu a acceptat oferta. Incercarea de achizitie a Yahoo! vine in urma lansarii noii platforme publicitare a companiei, Project Panama, care, desi asteptata mult timp, a avut rezultatele dezamagitoare in primul trimiestru de la lansare.
La ora actuala, un contract intre Microsoft si Yahoo! ar aduce diferenta fata de Google in ceea ce priveste activitatile online la doar 13%.
Dupa ce a pierdut contractului de achizitie a companiei de online advertising DoubleClick in favoarea Google, compania producatoare de software Microsoft poarta discutii cu motorul de cautare pe internet Yahoo! privind o posibila preluare, conform unui raport dat publicitatii de New York Post.
Surse apropiate celor doua companii au declarat ca Microsoft incearca sa urgenteze aceasta preluare. Surse apropiate Wall Street au declarat ca pretul de achizitie al Yahoo! este de 50 de miliarde de dolari. Yahoo! nu a acceptat oferta. Incercarea de achizitie a Yahoo! vine in urma lansarii noii platforme publicitare a companiei, Project Panama, care, desi asteptata mult timp, a avut rezultatele dezamagitoare in primul trimiestru de la lansare.
La ora actuala, un contract intre Microsoft si Yahoo! ar aduce diferenta fata de Google in ceea ce priveste activitatile online la doar 13%.
@N_