Grupul FlorideLux.ro, care opereaza magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro a relansat site-ul CosurideLux.ro, de unde clientii pot alege produse speciale, la preturi cuprinse intre 23 de lei si 4.000 de euro, pentru a le darui cu ocazia sarbatorilor de iarna.
Relansarea CosurideLux.ro „a venit ca o evolutie normala in existenta site-ului”, conform oficialilor companiei. Daca in urma cu un an acesta era orientat exclusiv catre segmentul B2C (business to consumer), de la inceputul lunii noiembrie noul site a devenit unul B2B (business to business), pastrand, totusi, o componenta orientata si catre zona consumer.
In perioada in care urmeaza, CosurideLux.ro va atrage vanzari de aproximativ 60.000 de euro din vanzarea de cadouri corporate, atat prin intermediul site-ulul, dar si direct. Circa 80% dintre cei care vor cumpara cosuri cadou din magazinul online vor fi companii, in trimp ce restul persoane fizice care nu pot fi alaturi de persoanele dragi, conform estimarilor lui Marius Dosinescu.
Produsele care se regasesc pe CosurideLux.ro au un pret afisat per bucata insa, in cazul achizitionarii de cantitati mai mari de cosuri cadou, preturile vor scadea.
“Cel mai ieftin cos costa 23 de lei si contine fursecuri de ciocolata, ceai autentic romanesc, vin cabernet si bomboane cu ciocolata, toate ambalate intr-o punguta cadou cu detalii de sarbatoare, in timp ce produsul cel mai scump care se regaseste in magazinul online este un cos de 4.000 de euro”, a declarat Marius Dosinescu, CEO al FlorideLux.ro. Citeste si:Vanzarile online de flori pentru Valentine�s Day in crestere cu 50%Afacerile FlorideLux.ro au crescut in primele 8 luni din acest an de 2,4 oriFlorariile online au avut in saptamana 1-8 martie de pana la 30 de ori mai multe comenzi
Cosul de 4.000 de euro se adreseaza celor care