Iubeşte arta, dar în egală măsură şi natura. Este directorul unei divizii de turism care a reuşit să pună Parcul Natural Balta Mică a Brăilei pe harta turismului.
S-a născut la Brăila, dar a copilărit şi s-a format la Cluj Napoca. Imediat după terminarea facultăţii a lucrat în domeniu, la renovări, amenajări peisagistice sau chiar cu fier forjat. Mărturiseşte deschis că de mic copil a avut o pasiune pentru desen, proiectare, pictură, grafică, tot ceea ce a însemnat arte plastice.
Din 2005 s-a stabilit definitiv la Brăila, oraşul său natal şi de atunci încearcă să dezvolte apetitul brăilenilor, şi nu numai al lor, pentru turism. Locul ales, deşi este de vis, rămâne încă necunoscut şi neapreciat la adevărata sa valoare.
În 2008 a participat alături de alţi brăileni la Rebranding Brăila şi a înţeles că poate face ceva în turismul local. „Am propus un proiect de rebranding pentru Parcul Natural Balta Mică a Brăilei denumită pentru turişti Balta Ascunsă a lui Terente. Ştiam că vestitul bandit Terente a cutreierat aceste bălţi câţiva ani şi l-am propus ca şi brand al acestui parc. Pe marginea lui am creat în aproximativ doi ani şapte pachete turistice", a explicat Valentin Buhaev.
Ideea a apărut în urma călătoriilor pe care le-a făcut prin Europa unde a văzut cum străinii au reuşit să „ţeasă" o plasă pentru a atrage turişti în jurul unor destinaţii simple.
„Am văzut în Spania cum o poveste creată în jurul unui sătuc de pe malul oceanului atrăgea turişti. Acelaşi lucru l-am văzut şi în Ungaria", spune designerul.
Minunile Parcului
„Bonasia", divizia de turism pe care o conduce Valentin Buhaev oferă posibilitatea celor care nu au avut acces până acum în Parcul Natural Balta Mică a Brăilei să-i descopere minunile şi o parte din secrete.
Pe lângă privirea şi fotografierea ori filmarea coloniilor de păsări migratoare din turnuri de