asupra brandului UniCredit, cel care are expunerea cea mai bună la nivelul Uniunii Europene."Arhitecţii" proiectului HVB ţiriac Bank-UniCredit, noua entitate bancară ce urmează să urce direct pe asupra brandului UniCredit, cel care are expunerea cea mai bună la nivelul Uniunii Europene.
"Arhitecţii" proiectului HVB ţiriac Bank-UniCredit, noua entitate bancară ce urmează să urce direct pe locul trei în topul celor mai puternice bănci româneşti, au primit rezultatele analizelor privind stabilirea numelui sub care grupul bancar va activa pe piaţa românească. Potrivit programului de fuziune aprobat, stabilirea brandului constituie, de altfel, cea mai importantă etapă în cadrul procesului de fuziune. Surse din cadrul Consiliului de Administraţie al noii instituţii au declarat pentru ziarul Adevărul că, în urma ultimelor discuţii purtate în cadrul boardului pe baza evaluărilor de piaţă, şansele ca noul grup bancar să funcţioneze în România sub numele de UniCredit sunt foarte mari. "Până în prezent, chiar dacă părerile au fost împărţite în privinţa alegerii brandului potrivit, soluţia optimă pare să fie numele de UniCredit. În următoarele săptămâni, urmează să se ia decizia finală. Este foarte important ca aceasta să se ia cât mai repede, pentru a continua etapele de fuziune, printre care şi aducerea la acelaşi numitor comun a politicii de marketing", au precizat sursele citate.
Retail sau corporate?
Potrivit studiilor de specialitate privind identitatea pe piaţa bancară a fiecărei părţi implicate în cel mai mare proces de fuziune, între HVB ţiriac şi UniCredit există o discrepanţă destul de mare la nivel de percepţie. Astfel, chiar dacă UniCredit dispune de o expunere foarte bună în spaţiul comunitar, nu aceeaşi situaţie se înregistrează şi în România, unde HVB ţiriac Bank beneficiază de o notorietate mult mai bună. Mai mult, cele două părţi diferă şi în