Producatorul de anvelope Continental recruteaza oameni pentru fabrica din Timisoara, dupa ce a inchis o unitate de productie din Clairoix, Franta.
Potrivit unui anunt de angajare aparut in Timis Express, compania angajeaza muncitori, ingineri si sefi de echipa, scrie France Info.
Pe de alta parte, conducerea Continental insista ca aceste angajari sunt facute doar pentru a compensa pentru fluctuatia mare de personal din Romania. "Din punctul meu de vedere, nu este vorba de delocalizare", a spus Thierry Wipff, director al fabricii din Timisoara si fost sef al fabricii din Clairoix.
Dar, potritiv profesorului in economie Ioan Petrisor, de la Universitatea din Timisoara, producatorul german are, fara indoiala, o strategie de delocalizare foarte bine pusa la punct, justificata de preturi.
Un pneu produs in Romania costa cinci euro, fata de noua euro pentru unul produs in Franta, potrivit unui document intern al Continental. Pretul scazut se explica prin mana de munca ieftina pe plan local, de 280 - 420 de euro pe luna.
Publicatia franceza crede insa ca pana si Timisoara o sa fie lovita de criza, iar "Thierry Wipff ar putea fi nevoit sa-si trimita personalul in somaj tehnic timp de o saptamana, de Paste".
Producatorul de anvelope Continental recruteaza oameni pentru fabrica din Timisoara, dupa ce a inchis o unitate de productie din Clairoix, Franta.
Potrivit unui anunt de angajare aparut in Timis Express, compania angajeaza muncitori, ingineri si sefi de echipa, scrie France Info.
Pe de alta parte, conducerea Continental insista ca aceste angajari sunt facute doar pentru a compensa pentru fluctuatia mare de personal din Romania. "Din punctul meu de vedere, nu este vorba de delocalizare", a spus Thierry Wipff, director al fabricii din Timisoara si fost sef al fabricii din C