Mai ţineţi minte linia continuă dispărută subit la patru săptămâni după accidentul lui Mircea Lucescu? Ei bine, există o explicaţie oficială în legătură cu "transparenţa" ei.
Antrenorul lui Şahtior a fost implicat pe 6 ianuarie 2012 într-un accident auto grav, provocat de o manevră a sa, periculoasă şi, în acelaşi timp, interzisă: "Il Luce" a virat la stânga, peste linie continuă. La câteva săptămâni după incident, banda respectivă abia de se mai zărea, părând a fi acoperită intenţionat cu vopsea albastră. Speculaţiile nu au întârziat să apară.
Pentru a lămuri situaţia, ProSport a cerut un punct de vedere de la Administraţia Străzilor Bucureşti, cea care gestionează marcajul stradal pe marile artere ale Capitalei. Răspunsul a sosit ieri şi nu necesită alte comentarii: "În zona respectivă au avut loc lucrări la linia de tramvai şi de aceea marcajul a fost trasat cu galben, având caracter provizoriu. Vizibilitatea vopselei provizorii aplicate pe carosabil a fost afectată de materialele anti-derapante împrăştiate pentru deszăpezire. Având în vedere că liniile continue au fost trasate cu o vopsea clasică, dat fiind caracterul provizoriu al lucrării, şi nu cu termoplast, o vopsea mai durabilă, există probabilitatea ca nisipul folosit în procesul de deszăpezire să fi distrus stratul de vopsea aplicat".
Mai ţineţi minte linia continuă dispărută subit la patru săptămâni după accidentul lui Mircea Lucescu? Ei bine, există o explicaţie oficială în legătură cu "transparenţa" ei.
Antrenorul lui Şahtior a fost implicat pe 6 ianuarie 2012 într-un accident auto grav, provocat de o manevră a sa, periculoasă şi, în acelaşi timp, interzisă: "Il Luce" a virat la stânga, peste linie continuă. La câteva săptămâni după incident, banda respectivă abia de se mai zărea, părând a fi acoperită intenţionat cu vopsea albastră. Speculaţiile nu au întârziat să apară.