9 braşoveni s-au adresat Protecţiei Consumatorului după ce au dat banii pentru montarea unei centrale termice, iar după trei luni lucrările de montare nu sunt realizate. Reprezentanta firmei cu pricina are câte o explicaţie pentru fiecare caz în parte. Pentru că dialogul cu dânsa a fost aproape imposibil, inspectorii de la Protecţia Consumatorului i-au aplicat o amendă de 30.000 de lei
Montarea unei centrale termice s-a dovedit a fi de-a dreptul imposibilă, în cazul unor braşoveni care au apelat la SC Seboma SRL. Reclamanţii susţin că au fost înşelaţi după ce au plătit avansul, întrucât lucrările propriu-zise de montare a instalaţiei au rămas neterminate. „Din 30 iulie am făcut contractul cu dânsa, i-am dat banii, iar de atunci m-a amânat. Vin mâine, vin poimâne - aşa-mi zicea! I-am dat 2.200 de lei avans, iar la o săptămână mi-a cerut 1.000 de lei pentru proiectul de extindere de gaz. Apoi, mi-a mai cerut încă 960 de lei pentru «ţevăraie» şi calorifere. Am dat banii şi am tot aşteptat. Pe 17 august a intrat în casă, a tăiat tot, a găurit toată casa, a sudat şi pe urmă, la o săptămână, a venit şi mi-a montat caloriferele. A dus ţevile până în bucătărie - unde s-a oprit. Mai trebuia pusă centrală pe perete. Cu mine nu mai discută acum. E frig deja, a venit iarna. Toată vara n-am avut apă caldă”, se plânge Rozalia Şimon, o braşoveancă care a beneficiat de serviciile SC Seboma SRL.
Cerea bani pentru lucrare apoi dispărea
Un alt braşovean a contractat societatea pentru o lucrare de amenajări interioare şi a avut parte de rezultate similare. „Am făcut un contract cu o firmă de amenajări interioare, SC Seboma SRL, administrator fiind Cătana Marilena. Mi-a făcut o ofertă de 2.800 de lei pentru întreg apartamentul şi trebuia să termine lucrarea pe 27.07. A doua zi a venit, i-am dat 1.000 de lei avans. După două zile a venit şi i-a mai dat 1.30