Prin deschiderea, în mai puţin de o lună (pe 17 octombrie), a mallului Promenada, în nordul Capitalei va începe una dintre cele mai importante lupte pentru clienţi din comerţul autohton: austriecii de la Raiffeisen Evolution vor să muşte o felie cât mai mare din cumpărătorii proiectului Băneasa, centrul comercial cu cele mai mari vânzări din Bucureşti şi din ţară, potrivit celor mai recente date.
Cele două proiecte se află la o distanţă de patru kilometri unul de altul, dar o bună parte din bazinul de potenţiali clienţi este comun, iar experienţa ultimilor ani a arătat că proximitatea a două centre comerciale poate produce scântei.
Situate în nordul Capitalei, unde se află cartiere ca Băneasa, Pipera, Floreasca, Dorobanţi sau Kiseleff, în care locuiesc cei mai mulţi oameni bogaţi din România, cele două proiecte îşi vor găsi cel mai probabil locul în piaţă şi vor avea suficienţi clienţi fiecare. În plus, tot aici se află şi cele mai multe clădiri de birouri din Bucureşti, iar în timpul săptămânii acest lucru va avea de asemenea o contribuţie importantă pentru restaurantele şi magazinele din cele două malluri. Continuarea pe ZFCorporate
Prin deschiderea, în mai puţin de o lună (pe 17 octombrie), a mallului Promenada, în nordul Capitalei va începe una dintre cele mai importante lupte pentru clienţi din comerţul autohton: austriecii de la Raiffeisen Evolution vor să muşte o felie cât mai mare din cumpărătorii proiectului Băneasa, centrul comercial cu cele mai mari vânzări din Bucureşti şi din ţară, potrivit celor mai recente date.
Cele două proiecte se află la o distanţă de patru kilometri unul de altul, dar o bună parte din bazinul de potenţiali clienţi este comun, iar experienţa ultimilor ani a arătat că proximitatea a două centre comerciale poate produce scântei.
Situate în nordul Capitalei, unde se află c