Să fiţi pe cea mai populară reţea de socializare din lume sau să staţi deoparte ţine de propria strategie de promovare. Dar, dacă vă creaţi o pagină pe Facebook, ar trebui să o faceţi profesionist. Sursa: EVZ
Probabil, v-aţi dorit mereu o cale de a afla mai uşor ce anume ar vrea potenţialii clienţi în plus de la firma dumneavoastră, ce produse le plac şi, mai ales, cum cred aceştia că ar putea fi mai bună compania dumneavoastră. Unii manageri ar putea spune că aceste informaţii sunt aur curat.
Ei bine, cea mai populară reţea de socializare - Facebook - şi cei peste două milioane de utilizatori români ai săi sunt, cel mai probabil, exact ceea ce căutaţi. Aveţi nevoie doar de o pagină pe Facebook şi de fani. Dar, înainte de a ajunge să le puteţi pune fanilor întrebările de mai sus, e nevoie de multă muncă.
Iată câteva sfaturi privind paşii pe care nu trebuie să-i rataţi dacă tocmai începeţi crearea unei astfel de pagini.
Informaţii relevante despre afacerea dumneavoastră
TIPUL PAGINII. Dacă încă nu aţi creat pagina Facebook sau aveţi doar câţiva fani, e esenţial să ştiţi că selectarea statutului (organizaţie non-profit, companie ori poate o vedetă etc.) se poate face doar o dată. Aşa că luaţi-o de la capăt acum dacă ştiţi că aţi fi putut face o alegere mai bună.
COMPLETEAZĂ INFORMAŢIILE. Odată creată pagina, puteţi începe să-i invitaţi pe oamenii din jurul dumneavoastră să devină fani (altfel spus, să dea "like" paginii voastre).
Înainte de asta, însă, e important să completaţi cât mai multe informaţii despre businessul dumneavoastră sau despre organizaţia pe care o reprezentaţi, astfel încât cei care "aterizează" accidental pe pagina dumneavoastră să-şi facă o idee despre ceea ce faceţi.
Editarea acestor informaţii cât mai detaliat şi clar este cu atât mai importantă cu cât con