NemŢii de la LIDL & Schwarz, care au pregătite 25 de terenuri pentru ridicarea primelor magazine din România, vor să trimită 100 de tineri români la training în Germania şi Croaţia, care urmează să fie managerii noilor magazine.
"LIDL recrutează oameni tineri, cu vârste între 22 şi 30 de ani, pe care îi duce pentru câteva luni la training pentru a-i aduce la conducerea magazinelor din România", spun surse din piaţa de recrutare.
Grupul german devine astfel unul din singurii angajatori care se ocupă de dezvoltarea tinerilor absolvenţi de facultate din provincie, care nu au avut acces - cel puţin până în ultimii ani- la programe de instruire.
Perioada în care românii vor fi în training este de minimum şase luni, programul fiind o componentă a pachetului de beneficii oferit de companie.
Momentan, LIDL caută responsabili de expansiune, manageri şi asistenţi în regiunile din ţară, prin intermediul site-urilor şi firmelor de recrutare.
NemŢii de la LIDL & Schwarz, care au pregătite 25 de terenuri pentru ridicarea primelor magazine din România, vor să trimită 100 de tineri români la training în Germania şi Croaţia, care urmează să fie managerii noilor magazine.
"LIDL recrutează oameni tineri, cu vârste între 22 şi 30 de ani, pe care îi duce pentru câteva luni la training pentru a-i aduce la conducerea magazinelor din România", spun surse din piaţa de recrutare.
Grupul german devine astfel unul din singurii angajatori care se ocupă de dezvoltarea tinerilor absolvenţi de facultate din provincie, care nu au avut acces - cel puţin până în ultimii ani- la programe de instruire.
Perioada în care românii vor fi în training este de minimum şase luni, programul fiind o componentă a pachetului de beneficii oferit de companie.
Momentan, LIDL caută responsabili de expansiune, manageri şi asistenţi în regiunile din ţară,