8 milioane lei. Adică 80 miliarde lei vechi, bani pe care municipalitatea îi poate pierde dacă nu reuşeşte, pană la finele acestui an, să îi “îngroape” în investiţii în infrastructura rutieră
Este vorba despre diferenţa rămasă de cheltuit din celebrul de acum împrumut pentru străzi, pentru “marea asfaltare”, contractat de Primăria Focşani în 2009 de la Unicredit Ţiriac Bank. Potrivit informaţiilor oficiale, pană în acest moment, din totalul de 24,5 milioane lei cat a fost împrumutul, s-au tras pentru investiţii16,5 milioane lei, rămanand astfel o diferenţă de 8 milioane lei. Bani pe care primarul Decebal Bacinschi ar vrea să îi cheltuiască pană la finele anului. De putut, ar putea, însă ce calitate vor mai avea lucrările dacă se vor grăbi să le dea gata înainte de căderea zăpezii? ”Prin HCL nr. 312/2009 s-a aprobat contractarea unui împrumut de 24.500.000 lei cu o maturitate de maximum 15 ani, pentru realizarea de investiţii publice. Pană în prezent s-au efectuat trageri de 16.572.052,84 lei. 2013 este ultimul an de tragere a împrumutului”, se arată într-un raport prezentat consilierilor locali. Potrivit aceluiaşi raport, de la aprobarea împrumutului şi pană în prezent au apărut noi priorităţi în lista investiţiilor, ceea ce face ca să nu mai fie asfaltate majoritatea străzilor, aşa cum se vorbea iniţial. (I. CREŢU)
8 milioane lei. Adică 80 miliarde lei vechi, bani pe care municipalitatea îi poate pierde dacă nu reuşeşte, pană la finele acestui an, să îi “îngroape” în investiţii în infrastructura rutieră
Este vorba despre diferenţa rămasă de cheltuit din celebrul de acum împrumut pentru străzi, pentru “marea asfaltare”, contractat de Primăria Focşani în 2009 de la Unicredit Ţiriac Bank. Potrivit informaţiilor oficiale, pană în acest moment, din totalul de 24,5 milioane lei cat a fost împrumutul, s-au tras pentru investiţii16,5 milioane lei, răma