Fondata in 2008 de Justin Kadima, un veteran al Kondiment, una dintre primele agentii de online advertising din Romania, Republika Interactive ofera servicii de social media marketing, direct response marketing si brand reputation management.
Wall-Street a stat de vorba cu doi specialisti ai agentiei si a aflat mai multe despre ce inseamna pentru o companie sa fie prezenta in online in momentul de fata si despre cum pot influenta retelele sociale imaginea unui brand.
Wall-Street: Care este ideea de baza de la care a pornit Republika Interactive?
Tudor Totolici (foto), online strategist: Istoria Republika este strans legata de retelele sociale, de mediile sociale, care au inceput sa se dezvolte din ce in ce mai mult, dar si de nevoia de comunicare a oamenilor. Totodata, s-a plecat de la ideea ca totul va deveni social; chiar si companiile au inceput sa comunice clientilor tot mai mult prin intermediul mediilor online.
WS: Cum se pozitioneaza compania pe piata locala?
TT: In momentul de fata nu avem un competitor direct. Nu exista agentii care sa fie pozitionate strict pe mediile sociale, dar, intr-adevar, daca vorbim de ceea ce se intampla cand suntem abordati de clienti, am observat ca acestia ne solicita alaturi de alte agentii interactive de pe piata.
Stefania Mihalcea, online strategist: In plus, sunt multe agentii care fac promovare si pe Facebook, dar noi suntem singura agentie specializata pe dezvoltarea aplicatiilor specifice.
WS: Cati clienti aveti in prezent?
TT: Lucram cu trei clienti comerciali mari si suntem in discutii cu inca cinci in prezent. Pana acum am avut parteneriate cu diverse agentii interactive care faceau outsourcing de servicii dedicate social media la noi. Fiind una dintre agentiile interactive care s-a ocupat de campania prezidentiala a lui Traian Basescu, acest proiect este unul dintre cele ma