Sursa foto: Mediafax
Meciul Stelei de pe Pro TV a fost urmărită aseară de peste 4,7 milioane de români din toată țara. Dintre aceștia, 2,5 milioane erau din mediul urban.
Partida a fost difuzată și de posturile Dolce Sport și Digi Sport (post care nu este în studiile de audiență). Dolce Sport s-a plasat pe locul 10 în audiențe, cu Steaua – Chelsea. Televiziune deținută de Romtelecom a avut o medie de 218.000 (1,1% rating) de telespectatori, la nivel național, dintre care 96.000 (0,9% rating) erau de pe urban.
Minutul de aur, la Pro TV, a fost atins la ora 21.47, când 5,9 milioane de români din toată țara erau cu ochii pe meciul Steaua – Chelsea. Pe urban, minutul de aur a fost de 3,1 milioane de telespectatori (la ora 21.46).
Post TVURBANRTG%NATIONALRTG%Pro TV2.525.00024,1Pro TV4.746.00025,0Kanal D458.0004,4Kanal D1.159.0006,1Acasa325.0003,1Acasa830.0004,4Antena 1289.0002,8Antena 1625.0003,3National TV232.0002,2National TV480.0002,5 Sursa foto: Mediafax
Meciul Stelei de pe Pro TV a fost urmărită aseară de peste 4,7 milioane de români din toată țara. Dintre aceștia, 2,5 milioane erau din mediul urban.
Partida a fost difuzată și de posturile Dolce Sport și Digi Sport (post care nu este în studiile de audiență). Dolce Sport s-a plasat pe locul 10 în audiențe, cu Steaua – Chelsea. Televiziune deținută de Romtelecom a avut o medie de 218.000 (1,1% rating) de telespectatori, la nivel național, dintre care 96.000 (0,9% rating) erau de pe urban.
Minutul de aur, la Pro TV, a fost atins la ora 21.47, când 5,9 milioane de români din toată țara erau cu ochii pe meciul Steaua – Chelsea. Pe urban, minutul de aur a fost de 3,1 milioane de telespectatori (la ora 21.46).
Post TVURBANRTG%NATIONALRTG%Pro TV2.525.00024,1Pro TV4.746.00025,0Kanal D458.0004,4Kanal D1.159.0006,1Acasa325.0003,1Acasa830.0004,4Antena 1289.0002,8Antena 1625.0003,3National