In primele sase luni de la lansarea hotelului Ramada Plaza, a treia unitate deschisa sub brandul Ramada in Bucuresti, hotelul a raportat un grad mediu de ocupare de 48% si o cifra de afaceri de 7,5 milioane de euro, cumulata cu afacerile Parc Best Western, care va deveni, din ianuarie, Ramada Parc.
“Consideram gradul de ocupare de 48% pentru un hotel deschis de sase luni un succes (n.r martie-august 2008), mai ales tinand cont de faptul ca lunile iulie si august au fost doua luni cu rezultate slabe pentru turism”, a declarat Daniel Ben Yehuda (foto), director general Ramada Plaza Bucharest.
Rezultatele satisfacatoare au fost sustinute de design-ul inovator al hotelului, localizarea in proximitatea centrelor de afaceri din nordul Capitalei si contractele corporate semnate, peste 85% din clienti asigurand turismul de afaceri.
Pana la sfarsitul lui august, 18.000 de turisti au fost cazati in hotel, asigurand, impreuna cu hotelul Parc Best Western, momentan aflat in proces de rebranding, castiguri de pana la 7,5 milioane de euro. Aproximativ 24% au fist turisti romani, 20% germani, 19% italieni, 17% englezi si 13% austrieci, au aratat oficialii Ramada Plaza.
Pentru anul 2009, hotelul isi va muta focusul pe turistii romani, analizand totodata si intrarea in piete noi ca Rusia, Israel si Asia. “Am revizuit putin strategia noastra pe parcursul verii, punand accent mai mult pe piata romaneasca, deoarece credem ca oamenii de afaceri cauta hoteluri cu un confort sporit, servicii din ce in ce mai diversificate, accesul facil catre zona de business, centru si aeroport”, a spus Elena Mesina, marketing si sales manager in cadrul Ramada Plaza Bucharest.
Aceasta a mai precizat ca principalele obiective pentru anul vitor vor fi “intrarea pe noi piete, consolidarea pozitiei pe piata hotelurilor de patru stele din Bucuresti, cresterea business-ului cu 10%