Al doilea mare producator de software din lume, IBM, face o mare schimbare prin actualizarea depozitului de produse si servicii care ofera consumatorilor administrarea datelor create in interiorul organizatiilor.
Compania a anuntat lansarea a mai mult de 30 de noi produse, servicii si actualizari, ceea ce inseamna investitii de 2 miliarde de dolari. In ultimii trei ani a atras mii de cercetatori IBM si a facut opt achizitii de startup-uri bazate pe stocare de date, scrie presa internationala.
Chiar daca economia este in declin si compania a decis sa reduca cheltuielile pentru echipamente de retele si computere, vanzarile soft-urilor de stocare a datelor vor continua sa creasca, cel putin pana cand cineva va inventa o modalitate de stocare a datetor atat de mare pentru companii, sustin analistii.
Cresterea cererilor pentru stocarea este datorata solicitarilor venite din partea clientilor pentru a pastra informatia disponibila instant si datorita ordonatei data de regulatori care obliga companiile sa reinnoiasca centrele de date.
IBM a anuntat ca aceasta este o noua linie de produse si servicii menita sa ajute consumatorii sa administreze tranzitia de la arhivele structurilor de date statice catre depozitele dinamice pregatite sa gestioneze doua modalitati de transportare prin Internet.
“IBM incearca sa ilustreze cat de multe suprafete de depozitare oferite de ei pot fi vazute ca o strategie de unire, spre deosebire de doar o serie de produse bune”, a declarat analistul Clay Ryder, presedintele Sageza Group.
International Businesses Machines Corp a anuntat ca urmareste sa ajute clienti cum ar fi marile banci, retaileri, agentiile guvernamentale si alte organizatii, luptand cu cresterea digitalizarii divertismentului, grija de sanatate, securitate si informatiile de retail.
IBM estimeaza ca media pentru amprenta de informatii ind