Carosierul italian Bertone îmbunătăţeşte „look”-ul limuzinei Aston Martin Rapide, transpunând la Geneva 2013 studiul Jet 2+2, adică un shooting brake atipic ce se aseamănă cu creaţia celor de la Porsche de la Salonul de la Paris de anul trecut, Panamera Sport Turismo.
Caroseria combi cu linii musculoase şi încordate îmbină privilegiul de a fi la bordul unei limuzine de mare lux cu avantajele în utilizare a unui hatchback premium cu hayon. Şpagatul interesant între un coupe cu patru uşi, patru locuri individuale şi un model combi nu putea fi realizat cu succes decât cu implicarea unei armate de designeri şi aportul experienţei Bertone, casă ce a semnat de-a lungul timpului caroserii unice, cu puternice vibraţii estetice.
Aston Martin Rapide Jet 2+2 afişează un plafon plonjat care se termină cu un mic eleron care acoperă partea superioară a lunetei. Spatele studiului Jet 2+2 se termină cu o coadă ce pune în evidenţă stopurile slim care preiau geometria în iluminare a două litere “U” culcate cu o latură pe orizontală şi deschiderea la interior, faţă în faţă.
Baghetele fine paralele sunt cu LED-uri roşii, iar o punte de sticlă plasată la baza părţii metalice a hayonului uneşte blocurile optice posterioare, central fiind încastrată cea de-a treia lampă de stop.
Aşa cum reiese din denumirea specialului model Bertone, configuraţia habitaclului este de 2+2 locuri cu fotolii individuale. La o simplă apăsare de buton, cele două scaune din spate culisează electric degajând o suprafaţă plană şi un volum cu o capacitate de încărcare extraordinară, la nivelul CLS-ului Shooting Brake de la Mercedes-Benz.
Interiorul cu tuşe unice include esenţe de lemn nobil, decoraţii fine din aluminiu, în vreme ce habitaclul este îmbrăcat în piele din două culori, croiala făcându-se după specificaţiile individuale ale clienţilor care vor comanda maşina.
Partea t