Masinile produse la Uzina ARO de la Campulung sunt traficate in SUA printr-un sistem extrem de ingenios. Artizanii comertului clandestin sunt membrii unui grup de escroci internationali, sprijiniti constant din zona cercurilor de putere ale Romaniei. Prin acest fraudulos mecanism, industria romaneasca de automobile pierde zeci de milioane de dolari. Trafic in SUA, cu produse ARO
Piata americana de automobile a devenit frontul unui razboi acut, desfasurat intre Cross Lander, noul proprietar al ARO, si un obscur grup de firme americane. Directorii de vanzari ai uzinei romanesti au descoperit ca in SUA, marca ARO este traficata printr-un sistem extrem de bine pus la punct. Razboiul de culise din spatele privatizarii ARO a devenit mai violent chiar dupa ce APAPS a incheiat contractul cu firma americana Cross Lander, noul proprietar al uzinei din Campulung Muscel. De-a lungul timpului, interesele anumitor grupuri de influenta s-au manifestat destul de agresiv inca din perioada in care ARO era in pragul falimentului, iar sindicatele organizau ample miscari de strada. Ca privatizarea ARO a ramas unul dintre episoadele ciudate, printre atatea altele, este o realitate incontestabila. Mai-marii APAPS stiu de ce. La fel si âbaietii"de la SRI, SIE sau sefii lor din PSD. Mai stiu si senatorii de Arges, Nicolae Vacaroiu si Constantin Nicolescu (supraveghetorul-sef al SIE). Domniile lor nu au avut de obiectat impotriva bonitatii Cross Lander, ci dimpotriva. John Perez, patronul companiei americane si nasul de cununie al presedintelui Braziliei, Lula Da Silva, cunoaste cel mai bine âfenomenul". Presa a tratat timid subiectul, platitorii de taxe afland si ei cate ceva. Insa, ce a urmat in epoca post-privatizarii ARO, vom povesti noi in cele ce urmeaza.
Sub lupa FBI
Unul dintre fronturile pe care se desfasoara lupta financiara pentru ARO, este cea mai