Gigantul centru comercial este un magnet, nu doar pentru cei care locuiesc în Timişoara. Zeci de mii de persoane trec zilnic pragul mall-ului. De la variantele de shopping, până la casierii şi case de cununii, mall-ul le are pe toate.
Strada Aristide Demetriade, acolo unde a fost construit cel mai mare centru comercial din regiune, a apărut pe traseul zilnic al unor timişoreni. Peste 40.000 de persoane pierd zi de zi câteva ore bune prin magazinele, cafenelele sau restaurantele şi spaţiile de divertisment de la mall-ul timişorean. "Traficul mai mare se înregistrează în cea de-a doua parte a zilei", a precizat Consuela Doboş, purtătorul de cuvânt al mall-ului din Timişoara. Desigur, evenimentele speciale şi zilele de sărbătoare sunt momente în care centrul comercial se transformă într-un muşuroi de furnici. Majoritatea vizitatorilor sunt tineri, cu vârste cuprinse între 18 şi 35 de ani. Domnişoarele sunt cliente fidele ale magazinelor, saloanelor cosmetice sau cafenelelor. Conform unor date referitoare la clienţii mall-ului, 55 la sută dintre aceştia sunt de sex feminin.
Totuşi, şi domnii îşi găsesc de lucru prin mall, chiar şi zilnic. „Vin şi pentru cumpărături, îmi plătesc telefonul, mănânc. Stau maxim două ore", a spus Andrei Logoja, de 26 de ani, coordonator de marketing în cadrul unei firme timişorene.
Mall-ul din Timişoara a devenit o atracţie nu doar pentru cei din oraş şi din loclaităţile din judeţ, ci şi pentru locuitorii oraşelor mai mari din regiune. "76% sunt din Timişoara, 24% din alte localităţi din România: Arad, Lugoj, Caransebeş, Reşiţa, Deva şi Ungaria, Serbia", a specificat Consuela Doboş.