Din anul 2000, în sediul Direcţiei de Poştă Timişoara funcţionează un hotel şi un restaurant, ale căror existenţă a fost ţinută la secret de fosta conducere. Sursa: Adi Pîclișan Hotelul din sediul Poştei are o capacitate de 35 de locuri, într-un apartament matrimonial, trei garsoniere şi restul în camere duble, toate cochet amenajate. Camerele erau destinate în primul rând angajaţilor Poştei care călătoareau în interes de serviciu, la preţuri de 35 de lei pe noapte. Restul clienţilor trebuiau să plătească tarife cu 10 lei mai mari, însă puţini erau cei care aveau acces la serviciile unităţii hoteliere. Camerele au televizor şi frigider, inclusiv grup sanitare. Potrivit lui Nelu Balaş, actualul şef al Direcţiei de Poştă Timişoara, hotelul oferă condiţii de două - trei stele şi va fi introdus cât mai repede în circuitul hotelier al oraşului pentru a aduce venituri suplimentare instituţiei. Banii astfel colectaţi vor creşte salariile poştaşilor care oricum reclamă faptul că pleacă lunar acasă cu lefuri mizere.
„Avem 35 de locuri de cazare. Dorim să eficientizam această unitate. În mod firesc, angajaţii Poştei au prioritate, dacă sosesc în interes de serviciu, dar camerele nealocate pot fi rezervate de toată lumea”, a declarat Balaş.
Clădire de la începutul secolului XX
Palatul Poştelor din Timişoara a fost inaugurat în vara anului 1914, fiind construit după proiectele arhitectului Alpár Ignác din Budapesta, ca a doua clădire ridicată pe noul bulevard trasat după demolarea fortificaţiilor cetăţii, cu scopul de a asigura legătura directă între cartierele Cetate şi Fabric.
Piatra de temelie a fost pusă în 1910, iar pe 10 iunie 1914 serviciile poştei s-au mutat în noul sediu.
Datorită faptului că Palatul Poştelor a adăpostit alături de direcţiunea regională şi oficiul poştal central al cartierului Cetate,