Agentia de turism Aerotravel Lufthansa City Center preconizeaza pentru anul viitor vanzari totale de aproximativ 36 milioane de euro, reprezentand o crestere de 20% a afacerii fata de anul curent, conform reprezentantilor companiei.
“Pentru anul viitor ne propunem o crestere a cifrei de afaceri cu putin peste 20%, pana la 36 milioane de euro”, a declarat Antonio Nitu, director general AeroTravel Lufthansa City Center.
Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 28 milioane de euro la sfarsitul lunii noiembrie, reprezentand venituri din ticketing de 22,3 milioane de euro, o crestere de 26% fata de anul precedent si 5,7 milioane de euro din turism, cu 50% mai mult decat anul trecut. In ansamblu, afacerile din acest an au inregistrat o crestere de circa 30% fata de 2006.
Pentru anul viitor, agentia de turism si-a planificat deschiderea a inca doua locatii in tara, lansarea unor noi pachete turistice, dar si investitii in training si dezvoltarea tehnologiei. “Vrem sa venim cu noi linii de produse si servicii, vom continua sa operam zboruri charter spre Grecia si vom investi in training-ul personalului, la Frankfurt”, a continuat Nitu.
Acesta a precizat ca, momentan, agentia poarta discutii avansate cu parteneri din Germania pentru achizitia de software ultraperformant pentru dezvoltarea unui sistem de inventar si a aplicatiilor online care sa targeteze segmente specifice de clienti. “In 2-3 ani vrem sa ne pozitionam si ca o agentie virtuala, care sa devina profitabila”, a spus Nitu. Valoarea totala a investitiilor se va situa, anul viitor, la 200.000 de euro.
Aerotravel furnizeaza in prezent servicii si produse turistice in special pe segmentul corporate si servicii din zona MICE (Meetings, Incentives, Conventions, Exhibitions). “In Bucuresti suntem mai focusati pe business travel, 90% din cifra de afaceri vine de pe acest segment doar pe