Radu Muntean nu e numai regizor, ci si "diplomat". Isi tine pietrele-n buzunar cand vine vorba de relele publicitatii, pentru ca "intentionez sa mai lucrez in domeniu", si aduce elogiu regiei, "ca altceva nu stiu sa fac!".Artist sau meserias
Radu Muntean nu e numai regizor, ci si "diplomat". Isi tine pietrele-n buzunar cand vine vorba de relele publicitatii, pentru ca "intentionez sa mai lucrez in domeniu", si aduce elogiu regiei, "ca altceva nu stiu sa fac!".
Jurnalul National: Care e formula magica ce face ca la public sa ajunga exact mesajul intentionat de emitator, atunci cand vorbim de spot-uri publicitare? Radu Muntean: Habar n-am. Am mai spus-o si cu alte ocazii: nu ma pricep sa fac teoria publicitatii. Eu doar filmez reclamele si le tratez ca pe niste foarte scurtmetraje. Responsabilitatea creativa o poarta agentiile de publicitate. "Frana" sau "motor"
In publicitate si PR se vehiculeaza mult termeni ca: mesaj, target, imagine, comunicare, campanie. Din experienta personala, care e, de fapt, realitatea? Ajuta un spot difuzat timp de o luna, pe un post tv, imaginii postului? Se "simte" la public? Daca e bun ajuta, daca nu, incurca. Asta cred. Si mai cred ca uneori e mai important sa produci reclame ceva mai lungi si sa le difuzezi mai putin decat sa dai in prostie o reclama comprimata si inghesuita in 30 de secunde. Clientii ar trebui sa inteleaga asta.
Cand acceptati un proiect, care e principalul mobil? De exemplu, in colaborarea cu Antena 1 pentru spot-urile de creare a identitatii "Impreuna suntem Antena 1", ce v-a motivat? Cu Antena 1 am colaborat in ultimii ani si m-am inteles foarte bine cu echipa de marketing, asa ca am stiut ca o sa fie flexibili si receptivi la ideile mele si ale agentiei.
In ce fel credeti ca au influentat publicul, de exemplu, spot-urile "Impreuna suntem Antena 1"? Ati reusit sa creati,