E ON 2011• Sute de clienti ai companiei sunt umiliti zilnic la sediul de pe Agatha Barsescu, asteptand ore intregi pentru a-si rezolva o problema banala • Desi au schimbat sistemul de preluare a plangerilor de la consumatori, sefii E.ON Romania continua sa-si bata joc de proprii clienti • Oamenii sunt nemultumiti si solicita reinfiintarea casieriilor de cartier
Sute de ieseni continua sa fie umiliti de nepasarea celor de la E.ON Romania. Sediul de pe strada Agatha Barsescu este plin in fiecare zi de persoane nemultumite de serviciile companiei. Fie ca merg pentru o banala informatie, fie ca au de achitat serviciile de energie electrica ori de furnizare a gazului sau vor sa afle cat au consumat, iesenii care pasesc zilnic pragul companiei trebuie sa faca fata unor cozi interminabile. Mai nou, reprezentantii companiei au impus un sistem de triere a plangerilor similar celui de eliberare a vizelor la ambasade. Indiferent de natura problemei, fiecare iesean trebuie sa astepte cu un bon de ordine pe holul institutiei. Pentru ca umilinta sa fie totala, ghiseele institutiei stau mai mult goale, angajatii E.ON Romania chemand persoanele cu bonuri de ordine doar atunci cand au chef.
"Nu suntem de acord pentru ca e bataie de joc. Stai o jumatate de zi. De ce s-a facut asa? Inainte era pe sectoare, dar acum stai foarte mult la coada. Am primit un bon de ordine cu numarul 189 si am ajuns la ghiseu abia dupa doua ore. Inainte, noi, cei din Holboca, plateam la bancomate sau in Alexandru cel Bun. Acum s-au bagat si sate, si comune, toate aici. Era mult mai usor atunci cand erau casierii si in alte zone ale orasului. Nu pierdeam atat timp. Sunt foarte putine ghisee", a declarat Elena Pantilimon, clienta a E.ON Romania.
Un alt iesean nemultumit a afirmat ieri ca a asteptat mai bine de doua ore numai pentru a le spune celor de la E.ON ca au fa