•Constantin Cuza, fostul director general al RATC, si-a cerut transferul in interesul serviciului la o firma particulara
Restructurarea care are loc in momentul de fata la Regia Autonoma de Transport in Comun (RATC) Iasi nu ii afecteaza numai pe salariati ci si pe directori. La cererea sindicatelor din unitate, schema la virf a regiei a fost micsorata, fiind eliminate cele doua functii de director adjunct ale regiei. Consiliul local, in sedinta sa de luni, urmeaza sa aprobe noua organigrama a regiei in care apare o singura functie de director si una de inginer - sef. La sfirsitul acestei saptamini, fostul director de exploatare de la RATC, Constantin Cuza si-a cerut transferul "in interesul serviciului" la o firma particulara. Cuza este fostul director general al RATC Iasi care a parasit aceasta functie la inceputul anului 1997, dupa un accident petrecut in Podul de Piatra, soldat cu o victima. Se asteapta ca functia de inginer sef sa fie ocupata de actulul director tehnic, Nicolaie Abalasei, insa confirmarea va veni numai dupa sedinta de Consiliu. Mentionam ca, noua organigrama cuprinde un numar cu circa 300 mai mic decit cea anterioara. Aceasta inseamna ca in cele din urma s-a cazut la un compromis intre sindicate si conducere. Reprezentantii salariatilor au solicitat ca disponibilizarile sa afecteze mai putin de 250 de persoane in timp ce conducerea regiei a insistat ca numarul acestora sa fie de 420 de angajati.
Ovidiu BUNEA
•Constantin Cuza, fostul director general al RATC, si-a cerut transferul in interesul serviciului la o firma particulara
Restructurarea care are loc in momentul de fata la Regia Autonoma de Transport in Comun (RATC) Iasi nu ii afecteaza numai pe salariati ci si pe directori. La cererea sindicatelor din unitate, schema la virf a regiei a fost micsorata, fiind eliminate cele doua functii de directo