Proiectul de asfaltare a celor 118 artere din oraș, în valoare de peste 25 de milioane de euro, va dura trei ani și îi pune deja în dificultate pe șoferi. Pe străzile Șincai și Orly se circulă cu greutate, din cauza lucrărilor de pe strada Cicero.
Dacă până acum, echipele de muncitori au decopertat trotuare și au montat borduri, urmează o perioadă în care începe asfaltarea propriu-zisă a părții carosabile.
Asta înseamnă străzi închise, circulație pe un singur sens și rute ocolitoare.
„Este greu în perioada asta. Chiar dacă știm că după terminarea lucrărilor vom scăpa de gropi, traficul la orele de vârf e infernal. Mai e și căldura asta, mașinile în Severin sunt din ce în ce mai multe, iar dimineața fac 15-20 de minute până la servici, față de 7-8 minute, cât făceam înainte de începerea lucrărilor”, ne spune Marcel Cojocaru, un șofer aflat în trafic pe strada Șincai.
Una din principalele străzi ale orașului, Cicero, a intrat deja în acest proces, strada Șincai preluând traficul intens de pe această arteră.
Polițiștii din cadrul biroului rutier colaborează cu organele administrative ale orașului pentru fluidizarea traficului în zonele afectate și au pregătit o serie de măsuri în acest sens.
„Verificăm în permanență existența semnalizării rutiere pe sectoarele de drum pe care se desfășoară lucrări. Este un factor foarte important, care trebuie respectat de către constructori. De asemenea, în zonele unde se lucrează, cu precădere la orele de vârf, există un echipaj de poliție care supraveghează și asigură fluidizarea traficului”, ne-a spus Viorel Stăncioiu, subcomisar în cadrul Biroului Rutier al Poliției Drobeta Turnu Severin.
Se lucrează mai mult în week-end
Polițiștii intervin pentru fluidizare și la solicitarea echipajelor de muncitori, în cazul în care aceștia observă probleme în trafic. De asemenea, pe stră