Intr-un mediu economic care afecteaza segmentul reincarcarilor de cartele prepaid pentru telefonie, PayPoint Romania ramane constant: anul acesta, procesatorul de plati electronice vrea sa isi dezvolte si sa eficientizeze reteaua de comercianti si sa incheie parteneriate cu noi furnizori de servicii si utilitati.
Citeste cum a evoluat business-ul companiei in primul an de criza si ce urmeaza pentru aceasta in 2010 intr-un interviu acordat Wall-Street de catre Mugur Dogariu, seful PayPoint pe plan local.
Wall-Street: Cum s-a comportat PayPoint Romania in primul an de criza? Pe ce ati mizat si ce ati invatat din recesiune?
Mugur Dogariu: Ca orice alta companie, nici PayPoint nu a fost imuna crizei economice, fiind insa afectata doar la nivelul segmentului reincarcarilor de cartele prepaid pentru telefonie, nu si la nivelul serviciului de colectare plati facturi. Astfel, la tendinta descrescatoare a volumului de tranzactii de incarcare electronica au contribuit atat politica operatorilor de a oferi timpi mai mari de convorbire pentru acelasi pret sau pentru un pret redus, cat si reducerea sumelor alocate de consumatorii finali pentru acest segment de consum.
Pe de alta parte, business-ul de colectare plati facturi nu a fost afectat pana in prezent de criza, dezvoltandu-se puternic in decursul anului trecut, in ciuda mediului economic dificil.
Wall-Street: Care au fost factorii care au sustinut anul trecut business-ul de colectare plati facturi si, implicit, compania?
Mugur Dogariu: Chiar si in perioada de criza, oamenii sunt nevoiti sa achite cheltuielile aferente serviciilor de care beneficiaza, respectiv utilitati, Internet, telecom, TV etc. In acest context, prin dezvoltarea retelei la nivel national si cresterea numarului furnizorilor de servicii si utilitati, PayPoint a devenit optiunea de plata a facturilor preferata de tot