Compania americana de telefonie mobila, Virgin Mobile, a pregatit clientilor o oferta unica, adaptata special pentru criza financiara.
Clientii care au ramas fara un loc de munca au factura platita timp de trei luni de Virgin Mobile, iar programul a fost numit "Pink Slip Protection plan", informeaza News Cnet.
De aceasta oferta vor beneficia clientii care sunt someri si expira pe data de 30 iunie 2009. In plus, compania a lansat si un program de limitare a facturii telefonice la suma de 50 de dolari.
"Telefonul mobil nu mai este un lux, este o necesitate. Aceasta idee inspirata ne-a venit de la clientii nostri care ne-au trimis numeroase mesaje prin care ne informau ca nu pot sa isi plateasca facturile pentru ca au ramas someri", a declarat Dan Schulman, director executiv Virgin Mobile.
Compania americana de telefonie mobila, Virgin Mobile, a pregatit clientilor o oferta unica, adaptata special pentru criza financiara.
Clientii care au ramas fara un loc de munca au factura platita timp de trei luni de Virgin Mobile, iar programul a fost numit "Pink Slip Protection plan", informeaza News Cnet.
De aceasta oferta vor beneficia clientii care sunt someri si expira pe data de 30 iunie 2009. In plus, compania a lansat si un program de limitare a facturii telefonice la suma de 50 de dolari.
"Telefonul mobil nu mai este un lux, este o necesitate. Aceasta idee inspirata ne-a venit de la clientii nostri care ne-au trimis numeroase mesaje prin care ne informau ca nu pot sa isi plateasca facturile pentru ca au ramas someri", a declarat Dan Schulman, director executiv Virgin Mobile.