Producatorul de lactate Albalact Alba Iulia are un nou director general, in persoana lui Traian Simion, care s-a alaturat initial companiei ca director comercial, acum trei ani. Pana in 2005, acesta a ocupat functii executive in vanzari in alte mari companii de pe piata produselor de larg consum precum Ursus Breweries sau Wrigley.
Traian Simion s-a alaturat echipei Albalact in octombrie 2005, ca director comercial, dupa o experienta in piata de FMCG acumulata in cadrul unor companii mari ca Ursus Breweries (SAB Miller), BHL (achizitionat de Heineken) si Wrigley.
Activitatea si strategiile sale au contribuit la cresterea cu 70% a vanzarilor companiei si propulsarea Albalact intre primii cinci jucatori importanti pe piata lactatelor.
"Pentru mine, Albalact va fi o si mai mare provocare de-acum inainte, pentru ca planurile de dezvoltare pentru anul 2008 cuprind actiuni strategice. Cele mai importante sunt consolidarea si mutarea capacitatilor de productie in noua fabrica de la Oiejdea din judetul Alba, care are o capacitate de productie instalata de 20 000 litri de lapte pe ora . Vrem ca in luna iunie sa fim operationali 100% in noua fabrica. Apoi, in contextul actual privind criza materiei prime, dezvoltarea unor ferme propii este prioritara", a declarat Traian Simion (foto), noul director general al Albalact.
Noul manager al producatorului de lapte a mai precizat ca planurile de dezvoltare a companiei includ marirea capacitatii de productie, prin accesarea de fonduri UE, la care se vor adauga resurse financiare proprii.
"In plus, suntem foarte aproape de a achizitiona o a doua ferma. Strategia de vanzari si marketing trebuie continuata, dezvoltarea portofoliului actual fiind o alta prioritate, mai ales ca noua capacitate de productie ofera foarte multe oportunitati din punct de vedere tehnologic. Pregatirea personalului este un alt obiec