RCS&RDS, cel mai mare operator de televiziune de pe piata locala, cu peste trei milioane de abonati, vrea sa lanseze propriile productii pentru canalele de documentare Digi World si Digi Life, a declarat Bogdan Chiritoiu, managerul de proiect al celor doua televiziuni.
„Primul pas pe care ni-l asumam este legat de productia de reportaje. Partea de documentare este in plan, dar astfel de productii implica resurse umane si materiale foarte mari”, a explicat Chiritoiu.
El a adaugat insa ca pana la finalul anului vor fi lansate primele reportaje pentru cele doua canale care vor incepe sa emita din 1 octombrie de la ora 18.00. Mai mult de 100 de angajati pentru Digi World si Digi Life Pentru Digi World si Digi Life lucreaza in jur de 100 de persoane (inclusiv colaboratori, angajati ale altor televiziuni RCS&RDS). De altfel, reportajele care vor fi produse de catre RCS&RDS vor fi realizate cu o parte dintre reporterii canalului de stiri Digi 24.
Bogdan Chiritoiu (foto) nu a precizat care este bugetul RCS&RDS pentru achizitia ori productia de programe pentru Digi World si Digi Life, insa a afirmat ca suma investita in lansarea celor doua canale este „suficienta cat pentru a lansat cele mai bune programe”. Continut de la BBC sau Warner Bros. Entertainment Continutul pentru Digi World �i Digi Life este cumparat de la companii precum BBC, Warner Bros. Entertainment sau ORF etc. De asemenea, cele doua canale emit in format full HD (televiziune de inalta definitie).
“Telespectatorul le va putea urmari exact asa cum au fost produse, fara prelucrari si interventii, fara repetitii, insertii sau pauze publicitare pe parcursul lor”, mai spune Chiritoiu.
Practic, in pauzele dintre show-uri va fi difuzata publicitate doar pentru canalele din portofoliul RCS&RDS si nu reclame obisnuite pentru diferite produse ori servicii. Citeste si:Aproape 11.000 d