Discovery 4 cu şapte locuri, beneficiar al unei poziţii la bord cu o înălţime de la care dai noroc cu porumbeii, trece la Frankfurt printr-o operaţiune de rejuvenire. Discovery Facelift 2014 aduce tehnologii inteligente pentru o securitate fără greş, sistem start-stop de întrerupere a alimentării pentru mai multă eficienţă ce vin ataşate noilor generaţii de motorizări V6.
Vizual, restilizarea la noul model include o grilă perforată reinterpretată, semnătura distinctivă cu lumini de zi în genul noilor generaţii Range Rover, proiectoare redesenate încastrate în spoiler iar inscripţia „Land Rover” de pe buza capotei frontale a fost înlocuită cu scrierea „Discovery”.
Wade Sensing este tehnologia unică Land Rover ce constă într-un sonar cu senzori plasat sub fiecare oglindă a portierelor ce măsoară adâncimea vadului de apă din faţa mastodontului. Apoi, aceasta apare pe un display la interior prin care şoferul poate compara adâncimea preconizată cu o linie roşie ce arată capacitatea maximă de submersie a noului Discovery. Şi nu e puţin lucru. O gardă la sol de 303 mm iar submersia se poate face până la 90 cm sub apă.
Dimensiunile de mamut ( 2,5 tone, 4.83 metri lungime, 2.02 metri lăţime şi 1.89 metri înălţime) se răsfrâng şi la interiorul vast ce preia până la şapte pasageri, portbagajul avansând 1.260 de litri cu scaunele sus sau 2.467 litri cu scaunele rabatate.
Referitor la tracţiune, Land Rover oferă pe noul Discovery Facelift 2014 un sistem cu diferenţial central Torsen şi o distribuţie a cuplului de 42/ 58% (ce este mai uşor cu 18 kg). Tot-terenul este însă un gospodar în uniformă, care arată dichisit dar care nu se dă în lături de la a-şi pune cizmele de cauciuc în picioare şi a-şi sufleca mânecile, înfigându-se la treabă în sarcini off-road. Pentru acest lucru se poate opta pentru un sistem cu reductor ce distribuie 50/50% din cuplu pe am