Primarul Craiovei spune că un investitor arab şi-ar dori să investească la „Ştiinţa“
Olguţa Vasilescu vorbeşte săptămânal cu liderii galeriei Universităţii
Primarul-karateka are centura neagră şi doi dan!
În Primăria din Craiova, într-o cameră imensă ce seamănă izbitor cu pronaosul unei biserici, o mână de oameni aşteaptă să fie primiţi în audienţă de noul primar. Îmbrăcată într-o rochie de un verde închis, Olguţa Vasilescu deschide uşa biroului şi începe să explice, cu gesturi ample, planurile pe care le are cu Universitatea Craiova. „Sondajele spun că e cea mai mare problemă a oraşului. Nu mi-a venit să cred!“, începe imediat discuţia.
Doamna Vasilescu, ce înseamnă pentru dumneavoastră Universitatea Craiova?
E brand-ul oraşului. Sunt multe alte oraşe în România care, la ora actuală, îşi caută un brand. Şi-au rezolvat toate problemele, în sensul că nu mai au cartiere necanalizate, fără apă, industria s-a dezvoltat, dar nu au un brand al lor. Noi îl avem.
Cum se face ca o echipă de fotbal să apară în platforma-program a unui candidat la Primărie? Nu sunt alte lucruri mai importante în agendă?
Să ştiţi că, în urma sondajelor de opinie pe care le-am făcut în perioada campaniei şi după, problema Universităţii e pe primul loc!
Serios?
Da! 81% din populaţia Craiovei reclamă absenţa echipei de fotbal. Pentru mine a fost o piatră de încercare ca în campania electorală să nu vorbesc despre Universitatea. M-am gândit că sunt femeie, că nu voi părea credibilă şi că risc să pierd procente dacă vorbesc despre asta. Ar fi părut că mă agăţ de acest brand al oraşului şi nu am vorbit absolut deloc în campania electorală despre ceea ce intenţionez să fac pentru echipă. Suporterii au fost însă alături de mine, ceea ce mi s-a părut şi mie foarte ciudat.
De ce vi s-a părut ciudat