Coşmarul şoferilor obligaţi să circule prin şanţurile de pe străzile Craiovei pare fără sfârşit.
La câteva săptămâni de când dădeam ştiri de pe frontul stradal din Craiova, războiul constructorilor cu asfaltul încă nu s-a încheiat. Mai mult, acesta se va prelungi fiindcă firmele au solicitat noi termene pentru autorizaţiile de închidere şi de spargere a arterelor de circulaţie. Cazul străzii Alexandru cel Bun, pe care se înlocuiesc reţeaua şi branşamentele de apă, este exemplul cel mai potrivit despre ce sunt obligaţi craiovenii să suporte pentru ca diverse firme să-şi poată scoate banii. Drumul este brăzdat de la începutul lunii de şanţuri în care maşinile trosnesc din încheieturi şi pe care constructorii nu le-au astupat, deşi pe tronsoane de sute de metri lucrările s-au încheiat. „În partea asta a oraşului e de groază. N-ai pe unde să treci, că «Islaz» e cu sens unic, iar asta (strada Alexandru cel Bun - n.r.), care şi-aşa era crăpată, e acum ciuruită. Pe «Bucovăţ» e şi mai rău, că e piatră cubică şi-au spart şi pe-acolo şi nu se mai poate circula. Aşa că noi ce să facem, că nu ne plătesc ei maşinile? De ce nu repară jumătatea asta de stradă, unde nu mai lucrează de nu ştiu cât timp?“, spune Mircea, un craiovean obligat să circule zilnic pe strada Alexandru cel Bun dacă nu vrea să ocolească jumătate de oraş sau să pătrundă pe arterele aglomerate din Centru. „Am fost informaţi că pentru lucrările de pe strada Alexandru cel Bun autorizaţia a fost prelungită până pe 31 august, cu avizul poliţiei, şi se va solicita încă un termen, 15 septembrie, fiindcă au mai apărut nişte probleme“, a spus Dan Dobrescu, şeful Corpului de control al gospodăririi comunale, din cadrul Primăriei Craiova.
Reţeaua, bat-o vina!
Reparaţia pe tronsoane a străzilor sparte de furnizorii de utilităţi nu este posibilă, susţin specialiştii, întrucât punerea reţelel