Interneticsși-a anunțat câștigătorii. Anul acesta Webstyler a fost desemnată agenția anului, aceasta câștigând în total șase premii, printre care trofeul de aur la Websites, Microsites and blogs promoting brands, cu “Țara lui Andrei”, pentru Petrom și trofeul de argint la categoria Interactive Campaigns – Digitally Led Campaigns, pentru campania “Why don’t you come over?”, realizată pentru Gândul.info, alături de agenția GMP.
Agențiile câștigătoare la ediția de anul acesta sunt: CAP & SENIORHYPER, CARAT România (alături de Mediafax Group), Colorbitor Digital, GreenPixel Interactive, HMedia România, iLeo (cu Arsenoaiei & Mătășel), Interactions, Kaleidoscope Proximity, Kinecto, Kubis, MRM Worldwide România (cu BV McCann Erickson România & UM România), Publicis Bucharest, The Practice România și Webstyler (împreună cu GMP Advertising).
MRM Worldwide România a plecat acasă cu cinci premii, două pentru campania “Bucharest not Budapest”, pentru brand-ul ROM, două premii pentru campania “Share your voice”, realizată pentru Coca-Cola, un premiu pentru lucrarea „Doncafé Live Radio Vending Machine”, plus premiul special Best Use of Technology, pentru lucrarea „Live Tweets”, realizată tot pentru Coca-Cola.
Cea mai premiată lucrare din competiție a fost “Why don’t you come over?”, semnată de Webstyler și GMP pentru Gândul.info, care a câștigat în total patru premii în concurs, două premii la categoria Online Media and Tools, la secțiunile Viral Non Video și Social Media Tools, premiul la categoria Interactive Campaigns – Digitally Led Campaigns, secțiunea Art, Culture, Media and Entertainment, dar și trofeul de argint în această categorie.
Secţiunea: FMCG – FOOD
Nume lucrare: Bucharest not Budapest
Autor: MRM Worldwide România & BV McCann Erickson România
Client: Kandia Dulce
Brand: ROM
Secţiunea: FMCG – DRIN