Cei care au trecut prin Piaţa Sfatului au putut vedea cum a fost promovat judeţul în Timişoara, Craiova, Iaşi, Ploieşti, Cluj Napoca, Bucureşti şi Mamaia
Proiectul de promovare a judeţului „Experienţe culturale de neuitat în inima Transilvaniei” a ajuns la final, caravana cu care meşterii populari şi organizatorii au promovat Braşovul prin ţară poposind, vineri, pentru câteva ore, în Piaţa Sfatului. Proiectul organizat de Agenţia de Dezvoltare Durabilă a Judeţului Braşov (ADDJB) şi Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov (APDT) a fost cofinanţat din Fondul European pentru Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Regional 2007-2013 şi va contribui semnificativ la atragerea turiştilor din alte judeţe importante ale ţării.
La fel ca şi localnicii din Timişoara, Craiova, Iaşi, Ploieşti, Cluj Napoca, Bucureşti şi Mamaia, şi braşovenii şi turiştii care au trecut prin Piaţa Sfatului au primit materiale de promovare, dar şi obiecte de artizanat carascteristice judeţului nostru. În cadrul standului mobil, prin intermediul materialelor de promovare prezentate, organizatorii au dezvăluit potenţialilor turişti: cetăţi şi castele, mănăstiri, ansambluri ale bisericilor evanghelice fortificate, folclor şi artă populară. Organizatorii speră că astfel numărul celor care vor alege să vină la Braşov va fi mult mai mare, iar portalul turculturalbrasov.ro să devină referinţa principală pentru cei care doresc să se informeze despre obiectivele judeţului înainte de a-l vizita. „Această caravană a fost foarte bine primită în toate zonele ţării, iar localnicii ne-au felicitat, pentru că avem un judeţ foarte frumos. Standul a fost vizitat de mii de vizitatori şi sperăm că astfel va creşte considerabil numărul turiştilor care ne vizitează”, a precizat Mihai Pascu, vicepreşedinte Consiliul Judeţean şi preşedinte ADDJB.
@N