Gheroghe Nichita• Pe langa pomenile electorale de 1 milion de dolari, date in campania electorala de la bugetul local, primarul a mai spart 700 de milioane de lei vechi pe reclama mascata • Inclusiv fituica primariei, "Curierul de Iasi", a fost folosita pentru a-l promova pe edilul Gheorghe Nichita • Desi "Curierul de Iasi" s-a distribuia prin tot orasul, municipalitatea nu recunoaste decat tiparirea a un sfert de milion de exemplare ale fituicii de campanie a primarului
Iesenii au contribuit din plin la campania electorala a primarului Gheorghe Nichita. Pe langa pomenile electorale de aproape un milion de dolari, camuflate sub forma ajutoarelor de urgenta, ajutoarelor de Pasti si a ajutoarelor pentru familiile nevoiase, Gheorghe Nichita si-a facut in campanie reclama de sute de milioane de lei vechi cu bani din bugetul Primariei, adica din banii iesenilor. Factura campaniei "Iasul are prioritate" este de ordinul sutelor de milioane. Pentru reclama pe care si-a facut-o sub masca unei campanii de informare, primarul a folosit aproape 700 de milioane de lei vechi din banii iesenilor pe un contract atribuit fara licitatie.
Detaliile legate de campania "Iasul are prioritate" au fost oferite de municipalitate abia la o luna dupa ce primarul a fost reales. Pentru a dubla eforturile de campanie ale USL, edilul a folosit nu doar banii, ci si angajatii municipalitatii. Practic, in reclama pe care Gheorghe Nichita si-a facut-o cu site-ul, bannerele, panourile si pliantele realizate in campania "Iasul are prioritate", s-au folosit gratuit spatii publicitare pentru care oricine altcineva ar fi trebuit sa plateasca bani grei, dar si forta de munca gratuita.
Cu toate ca proiectele derulate cu fonduri europene la Iasi beneficiau de servicii de publicitate achizitionate cu bani de la UE, primarul a decis alocarea directa catre o firma a unui