"Nu ştiu despre ce este vorba. Vă promit că o să verific. Am însă curajul să anticipez faptul că aceste contracte au fost semnate înainte să vină dl. Hellvig, nu că domnului Hellvig nu i-ar place Lady Gaga, dar m-am obişnuit şi asta discutăm în fiecare şedinţă", a răspuns ieri premierul Victor Ponta la întrebarea unui report care îl ruga să comenteze investiţia de un sfert de milion de euro a Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) în promovarea brandul turistic de ţară la B'estfest şi în cadrul concertelor pe care cântăreaţa Lady Gaga şi formaţia Red Hot Chilli Peppers le vor susţine la Bucureşti.
Reacţia a venit după ce ieri ZF a scris articolul "Risipă de bani: Ministerul Turismului cheltuieşte un sfert de milion de euro pe promovarea în cadrul unor concerte".
Atât referatul de oportunitate al campaniei, cât şi documentaţia descriptivă apar ca fiind aprobate de Eduard Hellvig, potrivit datelor de pe site-ul MDRT.
Această acţiune de promovare a brandului turistic cu aproape un sfert de milion de euro vine după ce Eduard Hellvig, noul ministru al turismului, critica aspru modul în care fostul ministru Elena Udrea a cheltuit banii ministerului.
"Aberaţii de investiţii", aşa cataloga Eduard Hellvig, în prima conferinţă de presă, acţiunile de investiţii realizate la MDRT în timpul mandatului Elenei Udrea.
Potrivit ultimelor date disponibile, anul acesta ministerul are un buget de 2,9 miliarde de lei (628 mil. euro). Anul trecut ministerul a avut un buget de 3,4 miliarde de lei (740 mil. euro).
În cadrul declaraţiilor făcute ieri, Victor Ponta a mai subliniat că are o problemă mult mai gravă la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului decât cea cu Lady Gaga.
"Avem o problemă pe care o să v-o prezint în detaliu săptămâna viitoare, despre Festivalul Olimpic al Tineretului Europea