Reprezentanţii Decathlon România, unul dintre cei mai cunoscuţi retaileri de articole sportive din lume, care deţine un magazin în Bucureşti, au anunţat că în 2010 urmează să deschidă încă şase magazine în ţara noastră. Printre oraşele alese pentru extindere se numără Braşov, iaşi, Timişoara sau Constanţa. Magazinele urmează să aibă suprafeţe cuprinse între 3.000 şi 6.000 de metri pătraţi, urmând să fie amplasate în apropierea unor centre comerciale. Investiţia medie într-un astfel de magazin se ridfică la aproximativ patru milioane de euro, rezultând că suma pregătită pentru a fi investită în acest an de retailerul francez în ţara noastră se ridică la peste 24 de milioane de euro.
Primarul municipiului Braşov, George Scripcaru, a anunţat anul trecut că magazinul de la Braşov va fi inaugurat în luna februarie 2010, şi că se vor crea, cu această ocazie, aproape 200 de locuri de muncă. Potrivit primarului, francezii ar fi urmat să construiască aici şi o fabrică proprie, dar informaţiile nu au fost confirmate de reprezentanţii retailerului. Scripcaru a spus că francezi s-au decis să investească în zonă datorită facilităţilor puse la dispoziţia oamenilor de afaceri de către Consiliul Local Braşov.
Compania şi-a început activitatea în Franţa în 1976, în 1986 s-a extins în Germania, în 1992 în Spania şi în 1999 în Marea Britanie. În prezent Decathlon are magazine în 25 de ţări, printre care şi România. Reprezentanţii Decathlon România, unul dintre cei mai cunoscuţi retaileri de articole sportive din lume, care deţine un magazin în Bucureşti, au anunţat că în 2010 urmează să deschidă încă şase magazine în ţara noastră. Printre oraşele alese pentru extindere se numără Braşov, iaşi, Timişoara sau Constanţa. Magazinele urmează să aibă suprafeţe cuprinse între 3.000 şi 6.000 de metri pătraţi, urmând să fie amplasate în apropierea unor centre comerciale. Investiţia