Editorii tabloidului „Cancan“ renunţă să mai editeze ghitul TV începând cu ianuarie 2010 din cauza rezultatelor slabe.
„Nu era un model de business viabil. Ghidul TV este produsul cu pierderile cele mai mari dintre titlurile noastre. Preţul de copertă al ziarului, cu supliment, era cu doar 10 bani mai mare decât într-o zi normală. Apoi, nu există o piaţă de publicitate solidă pentru un astfel de produs", a declarat Lucian Romaşcanu, director general „Cancan" pentru paginademedia.ro.
În plus, Romaşcanu a mai spus că ghidul TV nu ridica foarte mult vânzările tabloidului. „Tirajul ziarului, în ziua cu ghidul TV, era cu 20% mai mare decât într-o zi normală, faţă de 50% la «Libertatea» şi la «Click»".
„Cancan Ghid TV" a fost difuzat, în perioada iulie-septembrie 2009, în medie, în 99.282 de exemplare pe apariţie, potrivit datelor Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT). Lider pe acest segment este „Click! Ghid TV", distribuit, în medie, în 308.131 de exemplare săptămânal.