Colliers a realizat un birou al generatiei Y. Cum arata sediul companiei, dupa o reamenajare care a costat peste 150.000 euro.
Compania de consultanta imobiliara Colliers International, in parteneriat cu ASUS, Techo, Bene, Bittnet Systems, Saint-Gobain RIGIPS si Prographic Architecture Studio, au realizat un prototip al biroului viitorului - primul sediu al unei companii din Romania conceput integral conform cerintelor de lucru ale viitoarelor generatii de angajati.
Dupa patru ani de studii asupra fenomenului generatiei Y, Colliers International a luat decizia de a transforma sediul sau din Bucuresti intr-un prototip al biroului Genertiei Y – un spatiu construit integral dupa criteriile noii generatii de angajati, in ceea ce priveste tehnologia, design-ul si planificarea spatiului, politicile de resurse umane si responsabilitatea sociala.
“Cu ajutorul partenerilor nostri am transformat biroul traditional intr-un spatiu complex ce asigura cresterea productivitatii, stimuland creativitatea, colaborarea, transparenta si oferind colegilor un mediu de lucru vesel si motivant. In prezent, mobilitatea si flexibilitatea sunt printre cerintele precizate in peste 90% din interviurile de angajare, cei mai buni dintre recruti fiind interesati de contributia companiei in cadrul comunitatii si politica de protejare a mediului. Astfel, am incercat ca prin The Y Office sa oferim un exemplu, un prototip de birou care adreseaza nevoile noii generații, in contextul in care aceasta va fi factorul de decizie principal in viitorul apropiat”, a afirmat Ilinca Paun, managing director Colliers International Romania.
Legat de recuperarea investitie in spatiul de circa 520 mp pe care cei 57 de angajati si colaboratori il ocupa in Floreasca Business Park, Ilinca Paun, spune ca banii se intorc prin cresterea productivitatii, reducerea unor cheltuieli lunare mici, dar