Companiile aeriene şi operatorii turistici se înghesuie să-şi extindă afacerile în China pentru a profita de avansul economic al ţării. Transportatorii aviatici au început să ofere curse directe de la Beijing către destinaţii de vacanţă precum Dubai, Africa de Sud, Milano, Atena şi Hawaii şi Honolulu.
Apariţia unei clase de mijloc în societatea chineză a oferit noi oportunităţi de afaceri companiilor aeriene şi operatorilor turistici. Creşterea economică înregistrată în ultimele trei decenii de China a schimbat din temelii mentalitatea chinezilor. Ţara a devenit anul trecut a doua putere economică din lume. Imediat, retailerii de lux şi, mai nou, operatorii din industria turistică se înghesuie pentru a profita de potenţialul acestei pieţe. Companiile aeriene în special caută noi modalităţi de a-şi extinde operaţiunile aici.
Potenţial uimitor
Anul trecut, numărul plecărilor cu avionul de pe aeroporturile din China către destinaţii externe s-a ridicat la 57 de milioane. În acest an, numărul acestor călătorii va depăşi 65 de milioane, potrivit unui raport realizat de Institutul de Cercetări pentru Turism Extern din China. Organizaţia Mondială a Turismului din cadrul ONU estimează că, până în 2020, numărul plecărilor externe va ajunge la 100 de milioane.
Astfel, companii aeriene precum Air Mauritius şi South African Airlines vor începe să ofere curse directe către şi dinspre Beijing şi Shanghai chiar din iulie. Unii operatori aerieni testează terenul şi oferă curse charter înainte de a stabili curse directe. La începutul acestui an, China Eastern Airlines a oferit, pentru prima dată, curse charter către Hawaii. Succesul de care s-a bucurat programul a determinat compania să exploreze şi alte oportunităţi.
Acum, operatorul aşteaptă aprobarea pentru curse regulate către Honolulu. Europa şi Orientul Mijlociu încearcă, de asemenea, să atrag