Postul din Băneasa şi-a surclasat, în mod clar, rivala din Pache Protopopescu. Partida a stabilit şi un record pentru prima reprezentativă. Cu cine s-au „bătut“ tricolorii în războiul audienţelor.
România a învins Ungaria cu 3-0, în timp ce Antena 1 a făcut scor cu Pro TV: 10-1. Iată concluzia zilei de vineri din punct de vedere sportiv şi mediatic. Postul din Băneasa a reuşit să achiziţioneze drepturile de televizare pentru „dubla“ cu Ungaria şi Turcia, iar cifrele de audienţă dovedesc că aceasta a fost o decizie foarte inspirată.
Potrivit datelor furnizate de paginademedia.ro, vineri seară, pe durata jocului, la nivel urban, Antena 1 s-a clasat pe primul loc în top-ul televiziunilor cu un rating de 23,9% şi o cotă de piaţă de 48,4%. Iată clasamentul:
1- Antena 1 (2.513.000 de telespectatori pe minut) - 23,9% rating - 48,4% cotă de piaţă
2- Acasă TV (314.000 de telespectatori pe minut) - 3% rating - 6,1% cotă de piaţă
3- Pro TV (251.000 de telespectatori pe minut) - 2,4% rating - 4,8% cotă de piaţă
4- TVR 1 (166.000 de telespectatori pe minut) - 1,6% rating - 3,2% cotă de piaţă
5- Antena 3 (155.000 de telespectatori pe minut) - 1,5% rating - 3% cotă de piaţă
Cel mai vizionat meci din toată campania de calificare
La nivel naţional, pe durata partidei, 4.080.000 de telespectatori pe minut a adunat meciul în faţa televizioarelor date pe Antena 1. GSP TV, post care la rândul lui a transmis live întâlnirea, a avut 167.000 de telespectatori pe minut la nivel naţional.
De altfel, prin aceste cifre, România - Ungaria a devenit cel mai urmărit joc al naţionalei din preliminariile pentru Mondialul din 2014. Iată câţi telespectatori s-au uitat la restul meciurilor din această campanie:
Turcia - România - TVR 1 - 3.316.000 de telespectatori pe