Noul șef al Metrorex, Aurel Radu, vrea să schimbe firmele care gestionează publicitatea din subteran. Negocierile sunt dure, miza fiind de 1, 5 milioane de euro pe an: „Acum noi am venit la putere!”. Rugat să dea explicații, Radu ne-a răspuns, iritat: „ Sunteți de la SRI, cumva?”.
În subteran se pune publicitate oriunde şi pe bani grei: pe titlurile de călătorie, pe mânerele din metrou, pe panouri uriaşe sau chiar pe jos. Tot panotajul publicitar de la Metrou este gestionat de patru firme: Beta Cons, Lemon Desing, Spectacular şi Sindomet, care au câştigat licitaţii. Ultima, deţinută de Sindicatul Liber Metroul, condus de Ion Rădoi, gestionează, în exclusivitate, toate spaţiile comerciale din subteran. Actualul director general al Metrorex, Aurel Radu, numit şef după numai patru luni de când a fost angajat ca şi inginer stagiar, a luat la puricat contractele şi le-a pus gând rău celorlalte firme, potrivit surselor EVZ.
„Am venit noi, plecaţi voi!”
Fiecare companie vine şi propune publicitate, iar Metrorex aprobă. Astfel, mai marii instituţiei decid unde fac publicitate şi prin ce firmă. „Au avut loc deja mai multe discuţii legate de publicitatea de la Metrou între reprezentanţii firmelor şi şefii de la Metrorex. Motivul oficial: strategia de publicitate. Numai că, în timpul discuţiilor privaţii au avut parte de replici smulse parcă din filme şi li s-a sugerat să renunţe la contracte: «Acum noi suntem la putere» sau «Am venit noi, plecaţi voi, aşa este în viaţă».
Miza este uriaşă, aproximativ 1,5 milioane de euro încasează Metrorex din panotajul publicitar în fiecare an. Contactat de EVZ, Aurel Radu a spus, iritat: „Nu ştiu unde aţi auzit că se vor rezilia aceste contracte de publicate. Eu nu ştiu nimic de aşa ceva. Sunt plecat de la birou şi când o să ajung o să mă interesez de subiect. Nu ştiu de ce vă interesează acest subiect, sunteţi de la SRI