Jucătoarea de tenis din Rusia, Maria Sharapova şi-a lansat noua marcă de bomboane ce poartă denumirea “Sugarpova”.
Pe site-ul oficial al Mariei apare o reclamă la noul produs care anunţă că “Sugarpova este o linie de bomboane care reflectă partea simpatică, tendinţa de fiinţă delicată a vedetei tenisului internaţional Maria Sharapova.”. De asemenea se precizează că bomboana oferă în acelaşi timp “stil şi substanţă, ca şi creatoarea lor”, rusoaica menţionând că a fost implicată total la realizarea acestui proiect.
Maria Sharapova a anunţat, potrivit Agerpres că “Fac campanii publicitare pentru diferite companii, au fost figura centrală pentru diferite mărci. Dar acum vreau să fac ceva care mă reprezintă 100%”. Aproximativ 10 feluri de dulciuri Sugarpova vor fi vândute în magazine sau online, printre care bomboane în formă de mingi de tenis.
Jucătoarea de tenis din Rusia, Maria Sharapova şi-a lansat noua marcă de bomboane ce poartă denumirea “Sugarpova”.
Pe site-ul oficial al Mariei apare o reclamă la noul produs care anunţă că “Sugarpova este o linie de bomboane care reflectă partea simpatică, tendinţa de fiinţă delicată a vedetei tenisului internaţional Maria Sharapova.”. De asemenea se precizează că bomboana oferă în acelaşi timp “stil şi substanţă, ca şi creatoarea lor”, rusoaica menţionând că a fost implicată total la realizarea acestui proiect.
Maria Sharapova a anunţat, potrivit Agerpres că “Fac campanii publicitare pentru diferite companii, au fost figura centrală pentru diferite mărci. Dar acum vreau să fac ceva care mă reprezintă 100%”. Aproximativ 10 feluri de dulciuri Sugarpova vor fi vândute în magazine sau online, printre care bomboane în formă de mingi de tenis.