Municipalitatea ieseana a decis care vor fi culorile in care vor fi vopsite mijloacele de transport in comun. "Tramvaiele si troleibuzele vor fi vopsite in rosu, microbuzele de la RATEC (Regia Autonoma de Transport Electric in Comun - n.r.) isi vor pastra culoarea galbena, iar microbuzele private de maxi - taxi vor fi vopsite intr-o alta nuanta de galben", a declarat Mihai Chirica, director tehnic in cadrul Primariei Iasi.
Decizia privind vopsirea mijloacelor de transport in comun apartine primarului Constantin Simirad. Luand in calcul faptul ca, in ultimii doi ani, RATEC a inregistrat pierderi financiare de peste 30 de miliarde lei, in conditiile in care a fost subventionata de Primarie cu 12 miliarde lei pe an, aceasta decizie nu pare decat o alta modalitate de a irosi banul public. Vopsirea unui tramvai nu costa mai putin de 25 milioane lei. RATEC are in patrimoniu 146 de tramvaie, prin urmare revopsirea lor ar costa in jur de 4,5 miliarde lei. Asta, in conditiile in care Primaria si-a propus, pentru anul viitor, sa refaca circa 30 de kilometri de sina, pentru care va fi cheltuit aproape 1 milion euro.
(C.M.)
Municipalitatea ieseana a decis care vor fi culorile in care vor fi vopsite mijloacele de transport in comun. "Tramvaiele si troleibuzele vor fi vopsite in rosu, microbuzele de la RATEC (Regia Autonoma de Transport Electric in Comun - n.r.) isi vor pastra culoarea galbena, iar microbuzele private de maxi - taxi vor fi vopsite intr-o alta nuanta de galben", a declarat Mihai Chirica, director tehnic in cadrul Primariei Iasi.
Decizia privind vopsirea mijloacelor de transport in comun apartine primarului Constantin Simirad. Luand in calcul faptul ca, in ultimii doi ani, RATEC a inregistrat pierderi financiare de peste 30 de miliarde lei, in conditiile in care a fost subventionata de Primarie cu 12 miliarde lei pe an, aceasta decizie