"Pe vânt, pe ploaie, Dinamo ia bătaie!". Aşa suna, în urmă cu mai bine de 10 ani, una dintre încurajările folosite de publicul de pe Ghencea. Pe final de 2011, pe un stadion nou şi pe o vreme "favorabilă" depresiilor, elevii lui Ilie Stan s-au bucurat de suportul unui număr important de fani, care au vrut să demonstreze că la meciurile Stelei nu vin numai "cetăţeni".
Steaua a reuşit să adune 7.000 de spectatori, deşi a fost vânt. Şi ploaie. Deşi sunt la distanţă mare de lider, iar şansele la titlu sunt mai degrabă subiect de pariuri riscante, roş-albaştrii au adus, la un meci banal din Liga I, mai mulţi oameni decât au făcut-o Rapid sau Oţelul la unele meciuri cu miză din Europa.
National Arena, reţetă financiară
Cu o oră înainte de start, puţinii fani care intraseră pe stadion stăteau pe culoarele de acces. Asta pentru că, deşi avem stadion cu acoperiş, ploaia care s-a revărsat peste oraş a reuşit să intre şi peste scaunele oamenilor. Cu toate acestea, fluierul de start a dezlănţuit galeria, semn că euforia de după calificarea în primăvara europeană încă nu s-a consumat.
Sezonul trecut, roş-albaştrii strângeau 8.000 de oameni la meciul cu Rapid. În urmă cu trei săptămâni, aveau 10.000 de suporteri în tribune la partida cu FC Braşov. Transformarea este uriaşă şi foarte mult se datorează noului stadion din Bucureşti. Mutarea pe Naţional Arena a însemnat pentru echipa lui Ilie Stan apropierea de fani, dar şi o importantă sursă financiară. Având în vedere că pentru închirierea stadionului pe meci, patronul scoate din buzunar 20.000 de euro, singura partidă când din încasările pe bilete nu s-au obţinut sume importante a fost contra "stegarilor", când roş-albaştrii au învins cu 1-0
"Pe vânt, pe ploaie, Dinamo ia bătaie!". Aşa suna, în urmă cu mai bine de 10 ani, una dintre încurajările folosite de p