Urmând modelul occidental, dar şi pentru a se diferenţia de concurenţă şi a contracara efectele crizei, mulţi proprietari de cafenele şi cluburi organizează evenimente pentru a atrage clienţi. Concertele live, serile tematice şi spectacolele de stand-up comedy sunt doar câteva dintre soluţiile găsite de managerii cafenelelor şi cluburilor pentru a atrage noi clienţi şi a-i fideliza pe cei existenţi. În cazul lanţului Cafepedia, de exemplu, a fost reluată seria de eveni
Urmând modelul occidental, dar şi pentru a se diferenţia de concurenţă şi a contracara efectele crizei, mulţi proprietari de cafenele şi cluburi organizează evenimente pentru a atrage clienţi.
Concertele live, serile tematice şi spectacolele de stand-up comedy sunt doar câteva dintre soluţiile găsite de managerii cafenelelor şi cluburilor pentru a atrage noi clienţi şi a-i fideliza pe cei existenţi. În cazul lanţului Cafepedia, de exemplu, a fost reluată seria de evenimente Afterwork. „Organizăm constant spectacole de muzică live, stand-up comedy etc. Trebuie însă menţionate şi evenimentele fashion, cafeneaua noastră fiind locul în care s-au desfăşurat toate cele trei ediţii ale V4Vintage.“, spune Silvana Borza, event manager Cafepedia, adăugând că aceste evenimente au ca scop să ofere o alternativă de petrecere a timpului liber. În spaţiul cafenelei Plach Friends & Coffee, care are în medie circa 10.000 de clienţi pe lună, se organizează două genuri de evenimente: cele fixe, săptămânale, şi cele periodice, cu o anumită tematică. Din prima categorie fac parte petrecerile karaoke, recitalurile de chitară clasică şi nai, precum şi serii de spectacole de stand-up comedy. A avut această strategie efectele scontate? „În unele cazuri, organizarea evenimentelor săptămânale, dar şi a celor tematice, creşte traficul în cafenea cu până la 100%“, spune Anamaria Bâlea, PR la Plach Friends & Coff