Producția „La pescuit de ton”, difuzată de National Geographic Channels International, a avut cea mai reușită lansare a sezonului în Europa.
Serialul din zece părți vorbește despre o categorie specială de pescari, cei care folosesc tradiționala undiță cu mulinetă pentru a captura magnificul ton roșu în cel mai vechi port al Americii.
„La pescuit de ton” a înregistrat un debut impresionant, cu cifre de audiență medie crescute în toate țările europene unde a fost lansat. În multe teritorii, audiența a depășit semnificativ cifrele medii atât pentru intervalul primetime cât și în timpul zilei. Această reușită europeană oglindește succesul similar al serialului din teritorii ale Asiei și Americii de Nord. Bazându-se pe acest succes, NGCI a anunțat recent realizarea unui al doilea sezon al serialului, care va debuta la nivel global la începutul lui 2013.
„La pescuit de ton” oferă privilegiul telespectatorilor de a descoperi una dintre industriile cu cea mai lungă tradiție din America, dezvoltată într-unul dintre cele mai vechi orașe, evidențiind tăria de caracter și instinctul brut al unui pescar înnăscut. NGC se aventurează în apele neînduplecate devenite celebre prin romanul „Furtuna perfectă”, pentru a-i urmări în acțiune pe acești căpitani care trebuie să prindă exemplare valoroase de pește, respectând, în același timp, cele mai stricte legi privind pescuitul din lume. Pe ei se bazează familiile lor, dar și tovarășii de bord, care visează să aibă propriile bărci într-o zi. Totodată, orașul depinde de succesul lor colectiv pentru a supraviețui.