VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, EPISODUL 5, a fost lider de audienţă. Potrivit cifrelor transmise de ProTv, peste 3 milioane de telespectatori din întreaga ţară s-au aflat marţi, 23 octombrie, în faţa televizoarelor în minutul de maximă audienţă care a fost înregistrat la 21.28.
Emisiunea difuzată de ProTv a fost lider detaşat de audienţă clasându-se pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor, indiferent de targeturile luate în calcul.
Astfel, VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, EPISODUL 5, difuzata între 20.16 şi 22.29 a înregistrat pe publicul comercial din mediul urban o audienţă medie de 13,1 puncte de rating şi 26,5% cota de piaţă, în timp ce Antena 1, principalul competitor, se clasa pe locul al treilea cu 5,5 puncte de rating şi 11,1% cotă de piaţă, după Kanal D, care a înregistrat 7,2 puncte de rating şi 14,6% cotă de piaţă.
Clasamentul rămâne acelaşi şi pe întreg publicul din mediul urban, ProTv situându-se tot pe primul loc cu 11,1 puncte de rating şi 20,8% cotă de piaţă, în timp pe Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea cu 4,5 puncte de rating şi 8,5% cotă de piaţă, după Kanal D care a obţinut 8,5 puncte de rating şi 15,9% cotă de piaţă.
Au mai rămas doar câteva locuri în echipele de la VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2.
VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, EPISODUL 5, a fost lider de audienţă. Potrivit cifrelor transmise de ProTv, peste 3 milioane de telespectatori din întreaga ţară s-au aflat marţi, 23 octombrie, în faţa televizoarelor în minutul de maximă audienţă care a fost înregistrat la 21.28.
Emisiunea difuzată de ProTv a fost lider detaşat de audienţă clasându-se pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor, indiferent de targeturile luate în calcul.
Astfel, VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, EPISODUL 5, difuzata între 20.16 şi 22.29 a înregistrat pe publicul comercial din mediul urban o audienţă medie de 13,1 puncte