De departe cel mai important eveniment al toamnei pentru Daimler este lansarea la IAA Frankfurt a marelui coupe de lux Clasa, cu două portiere, . Pentru a nu aglomera permutările de litere ce ar putea crea anumite confuzii între diversele clase, Mercedes renunţă la denumirea CL în favoarea uneia mai simple şi sugestive în acelaşi timp: S Class Coupe Concept.
Comparativ cu CL-ul lansat în 2007 (5.095 mm lungime, 1.871mm lăţime şi 1.419 mm înălţime), proaspătul S Class Coupe Concept este o idee mai scurt -4,5 cm ( 5.050 mm), mai lat cu 11 cm (1.985 mm) şi mai scund cu 1 cm (1.409 mm). Ampatamentul de 2.954 mm este ceva mai restrâns ca la S-ul în patru portiere, însă proporţiile sunt extrem de bine echilibrate, iar silueta suplă îl aseamănă cu spinarea unui cetaceu marin.
Un şirag de 16 perle LED pe post de lumini de zi vin încastrate în fiecare far, semnalizatoarele ca un fagure au acelaşi tip de diode ca sursă de iluminare şi coagulează un bumerang la graniţa cu capota şi cu radiatorul. Nişte urme de degete invizibile par a-şi fi pus amprenta pe stopurile spate ce se intind de acum pe orizontală, distinct de geometria de pe S Klasse care îmbracă colţurile mai mult pe verticală.
S Class Coupe Concept 2014 este o adevărată brută, sosind cu motoare puternice cu mult mai mult cuplu decât pot face faţă cauciucurile. Studiul prezentat în premieră la Frankfurt 2013 vine sub capotă cu o arhitectură V8 de 4.663 cc care pune la dispoziţie 455 CP la 5.250 rpm şi un cuplu maxim de 700 Nm la 1.800 de ture. Montat pe S-ul 500 lung, acesta este capabil de un sprint 0-100 km/h în 4,8 secunde iar în ceea ce priveşte consumul, acesta se mulţumeşte cu 8,6 litri de benzină la sută, emisiile de carbon fiind de doar 199 grame la km.
Sistemul Comand avansat cu ecran de 12,3 inci (30 cm) are navigaţie cu funcţii navitainment precum Google Maps şi Street View, hot-spot Wi-