Inaintea redeschiderii oficiale, luni, a traseului tramvaiului 1 via Piata Palatului - Podu-Ros, pe parcursul zilei de duminica doua asemenea vehicule s-au plimbat intre Tg. Cucu si Baza 3, testand linia nou-inlocuita si conditiile de trafic. Circuland fara numere de traseu si fara pasageri, vatmanii celor doua vagoane par sa fi intampinat dificultati doar in zona Podu-Ros, unde, pana acum, cei care asteptau la semafor pentru a vira la stanga pe Splai Bahlui ocupau spatiul ambelor linii. In lipsa tramvaielor, celelalte doua benzi dintre refugii au fost rezervate autovehiculelor care merg spre centrul orasului, respectiv celor care vin pe Bd. Dimitrie Mangeron si vireaza stanga, peste pod. Ramane de vazut ce solutie vor alege cei de la Primarie, pentru ca, se stie, in orele de varf din timpul saptamanii circulatia in aceasta intersectie este de-a dreptul infernala. Dv. ce ati propune pentru fluidizarea traficului? Mai multe imagini puteti vedea in galeria media de mai jos: Inaintea redeschiderii oficiale, luni, a traseului tramvaiului 1 via Piata Palatului - Podu-Ros, pe parcursul zilei de duminica doua asemenea vehicule s-au plimbat intre Tg. Cucu si Baza 3, testand linia nou-inlocuita si conditiile de trafic. Circuland fara numere de traseu si fara pasageri, vatmanii celor doua vagoane par sa fi intampinat dificultati doar in zona Podu-Ros, unde, pana acum, cei care asteptau la semafor pentru a vira la stanga pe Splai Bahlui ocupau spatiul ambelor linii. In lipsa tramvaielor, celelalte doua benzi dintre refugii au fost rezervate autovehiculelor care merg spre centrul orasului, respectiv celor care vin pe Bd. Dimitrie Mangeron si vireaza stanga, peste pod. Ramane de vazut ce solutie vor alege cei de la Primarie, pentru ca, se stie, in orele de varf din timpul saptamanii circulatia in aceasta intersectie este de-a dreptul infernala. Dv. ce ati propune pentru fluidizar